Colorful fantastic bird

11:28


Intotdeauna cand incep sa realizez o ilustratie nu raman la prima idee pe care am avut-o planificata.

Pe parcursul lucrarii mintea mea este inundata de noi si noi idei, iar in final sunt foarte entuziasmata si curioasa, in acelasi timp, sa vad ce va iesi si cat de diferit este rezultatul final fata de prima idee pe care am avut-o in mintea mea.

Sa derulam putin timpul de la ilustratia finala plina de culoare, la ideile pe care le-am asezat usor pe hartie si  pana la schita initiala.

Ilustratia finala






Ilustratie in lucru




Schita












You Might Also Like

2 comentarii

miercuri, 9 decembrie 2015

Colorful fantastic bird


Intotdeauna cand incep sa realizez o ilustratie nu raman la prima idee pe care am avut-o planificata.

Pe parcursul lucrarii mintea mea este inundata de noi si noi idei, iar in final sunt foarte entuziasmata si curioasa, in acelasi timp, sa vad ce va iesi si cat de diferit este rezultatul final fata de prima idee pe care am avut-o in mintea mea.

Sa derulam putin timpul de la ilustratia finala plina de culoare, la ideile pe care le-am asezat usor pe hartie si  pana la schita initiala.
Ilustratia finala






Ilustratie in lucru




Schita












2 comentarii:

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images